Tuesday 20 December 2011

entah pape tah!

Ya Allah!! budak nih...! xbangun lagi? dah tengaharri... hmm... macam bese r.. bangun tido mesti tgok jam kan..huhu... alah.. baru pkol 8pagi... belum kul 10 lagi..huhu... nak sambung tido macam xselamat je..huhu... so aku updateblog aku..kuikuikui... ermm.. harini nk cite pasal pae yerk? hmm... haaa... baru teringat semalam aku dok mengorek2 internet(boleh ke?) sesuke hati aku..kehkehkeh... aku tengok, kebanyakan bebelog tah sape2 tah yang bangang bobonar letak ads(iklan) tap pape tah kat area artikel yang dorang post.. WTF! baek xpayah tulis artikel... cet... so, kepade sesiape yang terase... sile lah perbaiki page anda yerk..huhu... memang lah lantak aku lah nk buat ape pn ini belog aku! huh! tapi atleast ko xyah lah nk tambah dose orang memaki ko tanpe sedar... ade paham??
CHOW!!!!

No comments:

Post a Comment