Friday 20 May 2011

alhamdulillah... yeah!!!! barang aku dari sarawak dah sampai.... best3x!!!! hehehehe... 
 
sekadar gambar hiasan... :)

ha, nak dijadikan cerita, kotak2 aku sampai dengan keadaan yang sangat menyedihkan... balut chanteks2 sekali sesampai je koyak rabak n ade kesan kene tebuk... What The Fish!!!!! huhuhu... ;<... paling aku xsuke orang buat macam tu.. huh! tapi nak sejuk kan hati, fikir +ve, aku anggap pihak pos L**** ni nak cek mane tau kot2 aku ade transport dadah celah2 muke surat buku2 aku...huhu... tapi, PERCAYALAH...!!! Beta bukan macam tu... aku masih berakal... tau baik buruk sesuatu tindakkan.. yang paling best sekali, semua orang nak tengok anak aku yang aku pos...hahahaha... sampai hati aku pos anak sendiri... dah la warna PINK!...hehehe 
hehehe... ni lah..GIBUM... <3 
hehehe.... 
hehee.... asal kan semua barang dah selamat sampai ke destinasi dan aku pun senang hati... hehehee... 
The End...

No comments:

Post a Comment